perjantai 22. kesäkuuta 2012

Luottoluokitus

Conan - New Nokia tune - Finland

New rocking nokia tune
tekijä: Warmeni 1 vuosi sitten 223 670 näyttökertaa

Edellisten vuosien juhannusteksteistä avaan videoita Nokian suuruuden ajoilta. Conan - New Nokia tune - Finland -video on läppää  ja hehkuttaa Nokian soittoääntä. Nyt se on vain turvapuhelimen hälyytysääni. Jos sen kuulet, silloin on tosi kyseessä. Videot on vedetty pois eikä muistotilaisuuksissa enää kuulla välisoittoja. Nokia teki tehtävänsä, Nokia saa mennä. Se toteutui JK:na Ukin kuolemasta.
- Kun rahat loppui Ukki jouti kuolla. Se oli tunnustus 10:n vuoden omaishoitotyöstä. Olin tuhlannut Ukin eläkerahat elämiseen. Mistä löytyy hoitajat, jotka hoitavat omillaan säästäen hoidettavan rahat? Bisnesenkelillä ja valtiolla on siihen tilaisuutensa. Tästä tuleekin kreikkalaiselle aasille silta ylitettäväksi. Suomi, ei neito enää, valtiona säästää jättämällä meidät selviämään omillaan, että on millä maksetaan kriisimaiden pankkien velat.

Hei, nyt on juhannus. Minä avaan syömmeni selällee ja annan auringon paistaa. Aurinko ei unohda meitä!

Juhannus

Minä avaan syömmeni selälleen
ja annan päivän paistaa.
Minä tahdon kylpeä joka veen,
ja joka marjan maistaa.


Minun mielessäni on juhannus,
ja juhla ja mittumaari,
ja jos minä illoin itkenkin,
niin siellä on sateenkaari. 
(Eino Leino)


Jokainen taaplaa tyylillään juhannuksenakin. Täällä on drive päällä, mitä se sitten itsekenellekin tarkoittaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti