torstai 13. lokakuuta 2011

Karaoke, kansanhuvi

Karaoke rohkaisee laulamaan tai saa painumaan maan alle, jos osallistumiselle nauretaan. Sen me osaamme formaattien mukaan. Yhtään hyväntahtoista tuomarointia en tunne. Mielellään olisin Norjassa tiettömän taipaleen takana tai salaisena miljonäärinä Englannissa. Idea on tullut tutuksi asumisessa erotuksella, että on ollut tarkkailun alla. Miljonäärinä omista lähtökohdista olen voinut toteuttaa huikeita juttuja, joista toiset vain uneksivat. Eikä se ole ollut rahasta kiinni. Olen saanut sen, mistä olen luopunut.

Tänään onnistunut kampaamoyrittäjä jakoi shekkejä valitsemilleen kohteille. Kolmen tytön yksinhuoltaja isä sanoi naulankantaa, miltä minusta tuntuu kohdata tärkeitä ihmisiä.
- Hänhän oli ihan tavallinen. Olen luullut, että miljonäärit ovat paskantärkeitä rahoistaan, joista eivät voi luopua. Päinvastoin ovat vain lisäämässä sijoituksilleen lisäarvoa. 
En katso enää lopputuloksen julistamista, kun yksi pudotetaan pelistä pois. Sydän jyskyttäen pitkitetään ääneen ilmaisemista, kenenkä tanssit on tanssittu. Sohimista sanon minä. Oman karaokeillan vietän kotona. Laulajan laulut ovat venäjäksi. Sitä en koskaan olisi uskonut itselleni mahdollisuudeksi. Videon on katsonut yli 9 miljoonaa ihmistä. Tuskin papukaija tai koira osallistuvat karaokeen. Opera 2 on ehdoton suosikki.


Tämä tekstitetty video on suuri rakkauteni osallistua oopperaan. Tämän pidemmälle en ole päässyt lauluharjoituksissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti