keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Juhlakauden päätös

Tammikuussa Placido Domingo aloitti juhlallisuudet Madridissa. Heinäkuussa oli minun vuoroni. Mehukestit päättyivät kamalasti. Mummokaveri kaatui ja Breivik ampui. Siihen loppui juhlamieli. Srk kutsui Helsinkiin juhlimaan pienessä piirissä meitä vuosia täyttäneitä. Minut on nimeltä kutsuttu:
- Liebe M.... Sinä olet minun.
Saman kuulin viime lauantaina kutsuttuna ystävän syntymäpäiville. Srk puhutteli 60 -vuotiasta.
- Sinä olet ihme, suuri ihme.

Thank You_Vitas_Happy Birthday 2011

Joku tarkoitus on ollut kielloilla ohjata minua alusta lähtien. Suomi-neidolla ja minulla on sama kohtalo. Jossakin muualla täytyy sulautua juhlijoihin. Vieläkö ehtisi linnan vetää muovihuppuun korjausta varten, ettei 2000:lle etuoikeutetulle olisi paikkaa kättelyä varten itsenäisyyden hyvästijättöön. Näin meitä viedään kuin pässiä narusta. 

Kun olin lapsi, ajattelin kuin lapsi. Auktoriteetit ovat menettäneet valtansa heikoimpiin. Elämä on opettanut siirtymään katukiveykselle ajoradan reunaan. Väärä kuningas kulkee keskellä jalkakäytävää. Painan katseen alas, en kunnioituksesta vaan inhosta katsoa ilman vaatteita kulkevia kuninkaita. Valta on pukeutunut lainahöyheniin ja setelit saavat viimeisen käyttötarkoituksen käräjäkivillä rosvopaistin kypsennyskääreenä.
- Kyllä ne ovat olleet viisaita, kuulen isän äänen.
Elämä on antanut minulle viisaan vastauksen, jota en tarvitse enää toistaa ja todistaa. Se on säädetty laissa ja lakia pitää muuttaa, jos aijotaan selvitä tästä sotkusta ennen muistinmenetystä. Syntymäpäiväjuhlilla miesvieraat puhuivat kaksimielisiä sairauttaan ja katkeruuttaan. Poliitikon pitää siitä kirjoittaa kirja tai kaksi. EVVK.

Tahdon viettää juhlapäivää jälleen huomenna ja valmistautua suureen syntymäpäiväjuhlaan.

Sylvialle 2007 viimeinen joulu häkissä
How to paint a bird

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti