maanantai 9. toukokuuta 2011

Uusi linkki

 http://youtu.be/z15BwE6neEU

Firefox päivittää ja poistaa pikkumökin aloitussivulta. Olen pihalla kuin lumiukko. Mökin mukana hävisi linkki Miina Savolaisen luentoon "katsoa toisin". Jos haluat katsoa youtubesta suoraan, olen testannut linkin: Toimii. Monen mutkan kautta sen löysin. On yritystä ja erehdystä kuin rottakokeessa nämä uutuudet. Olen oppinut yrityksen ja erehdyksen kautta verkkoympäristön. Etsin kunnes löysin itseni naamakirjasta.

Elämässä yritys/erehdys päättyy aina lopputulokseen; sinulle tämä ei kuulu. Eurooppalaisena olen etuoikeutettu kansalaisvalmiuksen käyttäjä. Verkkokirjoitustaidot olen hankkinut huolimatta toitotuksesta.
- Olet yli-ikäinen ehdottomasti. Sen määrää EU-direktiivi ja vielä ehdosta, mikä määrittää työhistorian. Ja tällaista EU:ta meidän pitäisi tukea, huijareita siellä ja täällä. Kunhan nyt tukipaketit sorvaatte mieleiseksenne.

1990 -luvun lama teki selvän eron bisnesenkeleiden välillä. Toiset tekee hyvää ja toiset  pahaa, joka saa palkkansa. Sijoittajien ahneus rahoitti minun omaishoitoaikani. Kunta peri tukensa takaisin ja johtajat hoitivat ulkokuntalaiset vanhempansa kunnan rahoista. Olen ääneen ihmetellyt ja karkottanut kuolleitten sielujen metsästäjät maata kiertävälle radalle. Ne on niitä woodoo-menoja vai katsoinko vain toisin; hyvän hyvänä ja ilkeyden pahana, ettenkö sitä olisi ymmärtänyt. 

"Halventaminen on kielletty." Siitäkin piti hakea ennakkopäätös asianajajalta, kun rahastamisesta ei tullut muuten loppua. Tätä sivua sulkiessani pikkumökki on olemassa, mutta toisessa reunassa vähän kiinalaisena versiona. Yhteensattumia aikaisempaan ulosheittoon. Löytyi oljenkorsi, joka vielä ei ole katkennut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti