lauantai 5. huhtikuuta 2014

Kotisivukone

Lukulehti

Etsimäsi kotisivut eivät ole enää käytössä.
Jos olet sivuston haltija ja tahdot avata sivuston uudelleen, ole yhteydessä Kotisivukoneen asiakaspalveluun.


Verkkolehtikatsaus loman jälkeen muistutti verkkolehden kuolinilmoitusta. Lukulehti -linkki ei enää vastannut kutsuun. Varmistuksista huolimatta verkkolehti on poissa ja vei kaikki muutkin linkit mukanaan. Kaksi viikkoa olen ollut lamaantuneena luettuani suru-uutisen.

Lukulehden taustaksi palaan syntymäpäiviini Villa Ammendessa. Syntymäpäiväkuvassa
pöydällä on upea kukka-asetelma ja lukulehti keppiin kiinnitettynä juhlakalun istuessa sohvalla. Näin halusin varmistaa oman Verkkokirjoittajan talon lukulehden säilymisen. 
Ensiksi piti muuttaa majaa nettihotelliin, kun d-n-a-n pojat lopettivat kotisivutilapalvelun ylläpidon.
- Siirrä pois tai loppu tulee eikä sitä voi enää palauttaa. Verkkokirjoittajan talon kohtalo on huijareiden käsissä kuin lahjakirjalla saatu ja halkomistoimituksella varmistettu omistus lapsuuskotiin. Siellä soditaan Tiekarttaa Länsirannalla.

Lukulehden lakkauttamisella on tarkoituksensa. Blogilista on poissa ja sen mukana meni verkkolehti Värtsi ja monta seuraamaani blogia. Ehkä se on heillekin hyväksi, kun en enää kurki päivittäin arvontoja ja kuulumisia. Syyssinfoniassa on tämä huhtikuun toinen postaus. Linkki jää oppimispäiväkirjan sisällysluetteloon. Olen ottanut yhteyttä kotisivun verkkovastaavaan, joka siirtää lopputyön nettiin. 

"Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen ovi avautuu, mutta usein jäämme tuijottamaan sitä sulkeutunutta ovea niin pitkään ja niin pettyneinä, että emme näe niitä ovia, jotka avautuivat meille."
Alexander Graham Bell

  

“VIERAS MIES
Olin kaikkialla vieras mies,
he katsoivat minua pitkään.
Joka paikasta halusin paeta pois,
mutta minne ikänä pakenin,
olin sielläkin vieras mies.
Koko maailman piirissä minulle
ei ollut rauhan sijaa.
Ja minua minussa raahasi
joku minulle vieras mies.”
Uuno Kailas, Uni ja kuolema, 1931

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti