maanantai 31. maaliskuuta 2014

Mielenkiintoinen näkemys 2010 ja omakohtainen kokemus kesältä 1991

vko 14
Kutsu: kotiin ja sassiin 



Kaksi ei mene kolmannetta. Olin saanut kutsun Päksin sisätautipolille pitkällisen taistelun jälkeen. 
- Unohda koko juttu, kaikilla länsimaisilla on borreliavasta-ainetta veressä. 
Sitten tilaan oireenmukaisesti 2 lääkäriaikaa. Kun seuraavan kerran olin muusta kulttuurista tulleen lääkärin luona, hän ensitöikseen torppasi käynnin.
- Olen lähettänyt paperisi Keskussairaalaan.
Siitä alkoi hoitokierre, joka tuotti kolmen viikon antibioottitiputuksen kotona, joka sai nimen kotisairaalana. Olin hetken oireeton, mutta kaikki oireet ovat palanneet. 

Kuulin uutisissa Idän taigapunkista ja olin kuullut siitä aikaisemminkin. Kokenut lääkäri valvoi vieressä, kun minua viipaloitiin biopankkiin.
- Ota suuri viipale, ei niistä pienistä näytteistä mitään selviä. Lääkäriharjoittelija teki työtä käskettyä. Toin kokeneelle lääkärille arveluni Idän taigapunkista, joka minua oli kupannut.
- Mielenkiintoinen näkemys. Jo silloin ja yhtä mielenkiintoinen tänä päivänä. Aivoborreliaa se ei ollut, mutta ihmisessä on liikehermotkin ja niissä borrelia aiheuttaa tulehdustilan.

Poliittiset vampyyrit säätävät mielettömiä lakeja meille elettäväksi. Punkit käyvät henkilökohtaiseen hyökkäykseen. Lukulehden tilaamalle blogille www.syyssinfonia.blogspot.com on keksittävä arvoisensa loppu. Sekin vielä, miksi mikään ei kestä yhtä verkkokirjoitustaitoisen  myöhäisikää kirjoittajana. 

 

Yhteisvastuu-konsertti Kalevan kirkosta Tampereelta 

odotan.

 

Tauti tanssi talvitiellä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti