perjantai 29. lokakuuta 2010

Mobiilipalveluhäiriköt

Aamiaiselta poimittua:
Päivä on elämän yksikkö. Pääsee pitemmälle suunnittelemalla sen kuin elämänsä. 
- Markku Envall

Minua puhutellaan etukäteen ja monesta yhteydestä voisin sanoa, että tiesin tuon jo eilen. Vai olisiko se seuraavan päivän suunnittelua? 
Kymmenen käskyä ovat olleet ohjeena, kuinka olla ja elää. Kun kunnioitetut vanhempani ovat kuolleet, heidän jälkeensä on tullut muistutus muista piäsnuat(s)ikoista, joita pitäisi totella. Jos he hoitavat hyvin meidän asioita, voin suunnitella elämääni päivän kerrallaan. Suunnitelmieni alta on vedetty matto, jonka alla on syvä kuoppa. Sanoisin sitä ansaksi, sudenkuopaksi, jolla oli tarkoituksensa päästää peto päiviltä. Vysotski laulaa suden metsästyksestä - ne ampuu pennutkin, ne ampuu naaraatkin -. Tätä aikaa elämme hyvinvointivaltiossa, joka on amputoitu Suomi-neito.

Ihminen on taideteos. Sen on ottanut Mehiläinen mainokseensa. Samaa olen ajatellut laillistettuna hierojana yli 30 vuotta. On saatu aikaan häiriö julman jumalan toimesta. Toinen ihminen on arvokkaampi taideteoksena rahalla mitatattuna kuin toinen. Tässä huutokaupassa on vielä vallitsevana suljetun yhteiskunnan säännöt Siperian opetuksineen ja vankileireineen. Järjästetään koulutusta suurella rahalla ja säädetään koulutusrahastoa koskeva laki, joka mitätöi tutkinnon suorittajat hyväksyttyihin ja hyväksyttyihin, mutta kun olet jo 61 vuotta vanhan lain mukaan, ei sinun koulutuksella enää ole yhteiskunnallista merkitystä edes hiljaisen tiedon siirtäjänä.

Istun Kyrön vierellä tenttaustilaisuudessa dopingin käytöstä hiihtoliitossa. Minä joudun vastaamaan omista tekemisistäni suomalaisesta termistä omaishoitajana ja sukupolvenvaihtajana. Sinulla on vastuualueena uusi ilmiö urheilussa, minulla käskyihin perustuva "tottelemattomuus". Meille ollaan ripustamassa myllynkiveä kaulaan. 
Inhimillisten voimavarojen kehittämisessä olen saanut luvan puolustaa pientä ihmistä. Sinä suostuit sijaiskärsijäksi suuren ja mahtavan maineen säilyttäjänä. On nostettu syytteitä ja lopputuloksen tiedän. Kun on poltettu paljon rahaa, sinä olet kaiken pahan alku ja juuri. Näin on meidän oikeustaju sotkeutunut. Yläkerran ukot ampuvat aina kovilla.

Kasvojen kohotusta. Ei ole mitään syytä näyttää murheelliselta. Minulle antoi punkki oireet, joilla minua loukataan. Olen kuitenkin pystynyt pitämään pintani. Jos Jumala on puolellani, kukaan ei voi olla minua vastaan. Pitkällinen taisteluni on päättynyt enkä ole tullut kuin tuomituksi avioeroon (X) rastina ruudussa avioliitossa elävästä miehestä.

Kuvahakuna Irja Askola häpeää kirkon puolesta. Saman vastauksen olen antanut maksajalle hänen tivatessaan raporttia raajarikkoisen naisen hoitamisesta lääkärinlähetteellä ja maksusitoumuksella.
Minä häpeän meidän terveiden puolesta, mitä kaikkea vammaiset joutuvat sietämään meidän terveiden taholta. Maksu tuli tilille saatesanoin; olisi sukulaisnainen kotikäyntiä vailla. 
- Kiitos, en tule näitä polkuja pitkin enkä myy itseäni edes rahasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti